dat00rkissjävel!

Tjenare alla grekdunkare!

Nu är det så att klockan är 02:02 skitcoolt endå, fast tiden kommer nog bli mycket mer när jag har skrivit klart detta inlägg, så det är fasiken inte lika ballt, då kan ni inte se hur cool jag är på att timea tiden..

Idag har jag varit i skolan, pillat på ANS, jävlar så skojjigt det är, fick ett par vinterpuckar också, som skall åka på innan besiktningen (?).. LMM'en är nu flyttad och sitter på rätt sida där den skall sitta, direkt efter turbon dvs.. Gjorde en fin beställning ifrån www.do88.se också på ett par mysiga blåa silikonslangar, MUMS!..

Men sen när jag kom hem så kände jag hur john blund kom till mig och ville söva ner mig, och det lyckades han med, så vi lag oss klockan 5 drygt, och ställde klockan på 20:00 så vi inte skulle sova bort hela kvällen, grats och jojuste.. Halv 11 drygt vaknade jag, och det var juh lyckat utav mig.. 

Nu har jag suttit och tittat vad det är för fel på min jävla dator, och börjar bli leds.. Det är tydligen sladden emellan hårddisk och moderkort, jajävlar.. Varm blir den också, jag kan nog få brännskador om jag håller på grafikkortet..
Fått lite schyssta tankar om vad som ska hända med bilen också, men det får ni juh inte veta fattar ni väll huhuhu!!

Nu ska jag pilla lite mer på min dator, och sen ska jag köra teoriprovet en eller två gånger, sen ska jag och Emma Linnéa Holmqvist titta på en film, grovmys!..

Imorgon är det en dag med mycket att göra må jag lova, jag ska gå upp ur sängen, klä på mig typ, fixa datorn typ, visa upp s2an för en kompis, och sen ska jag ta hand om min fru, sen ska vi handla goodis, sen ska vi titta på film igen typ, och vet ni.... Jag ska..... PLUGGA! Teorihelvetet!

Njut av denna S2a mina kära läsare, underbar, fin, och finess..




Och om ni endå läser detta så varför kan ni inte kommentera lite? jag får juh spasmer om ni bara läser, jag vet inte ens om det finns någon som läser detta förutom min pappa huhu! :)

STAY COOL, BE IN SCHOOL som man brukar säga på grekiska..

Klappa skinnsäck!

/ Anton


Kommentarer
Postat av: Pilsnerkungen

HIHIHI bloggen rååååkkar så hårt!

Inläggen är oslagbart bra, devetdu ;)

2008-11-08 @ 11:33:37
Postat av: 140creew! svartlockshora

huhu, bloggen är ju kung =D ds psp och glykol , keep up the good work!

2008-11-08 @ 19:16:12
Postat av: jägermeister kung av rang

hehe fin blogg det här juh;> keep on rockin'n din gamla potatisodlare.

Ps.klia bäverdrule,



Borsta skinnpåse DS.

2008-11-08 @ 21:11:36
URL: http://Brazzersnetwork.com
Postat av: orolig skata

När det kommer in den här typEN av "gangsters" till staden så vågar man ju egentligen inte släppa ut knottingar på kvällarna . Den här typen av individer skall buras in omedelbart, och därmed basta! Nu till en kännedom till expelelvis du som kommer in som anonym med namnet "meisterdrule" skall inte sitta och "puscha" på den här typen av verksamhet

Gatorna är inte lugna längre!

2008-11-09 @ 00:08:38
Postat av: Flippaan

haha, skatan lugna ner dig, knoddarna kan springa fritt på gatorna ska jag berätta för dig!

2008-11-09 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0