fräsigt värre pojksandgirls!

Tjenare era små indianpoppare!

Idag har jag varit på Volvo's verkstad i Uppsala, ingen daalig verkstad måste jag säga..
36 verkstadsplatser i första verkstadshallen, och en sjuhelvetes massa hallar, det var över mina förväntningar, Norrbil AB släng er väggen, detta var helt stört bra!..

Iallefall så fick vi stek mat på Volvo också, det stog mellan Hamburger Tallrik och Taco Tallrik, men givetvis så tog jag juh taco när Joel skulle ta en hamburgare som jag visste att han skulle ta 2 tuggor utav, så jag nallade burgarn utav han sen, 2 maträtter är bättre en 1!? :).
Werner i min klass fick ett par billys som kocken sprang och köpte på Willys som ligger mittemot, hahaha!..

Wellwell, sen åkte vi vidare till Fyrishov's Badhus, där hela jävla klassen hoppade i plurret..
Vi körde lianer och hoppade hopptorn och hela fadderullan, jag tror jag blev tillsagd utav badvakterna 10 gånger alltså,
dom verkade inte tycka om mig särskillt mycket!..

Jag fick varken kasta badanka in i bubbelpolen, hoppa lian över hela poolen och fladdra som en gammal basketboll, man fick inte vara flera i hopptornet, jag fick inte springa på kanten.. Hallå? jag menar vi går väll inte i ettan längre, jag tar mina egna beslut, men som dom märkte så gjorde vi det vi ville, även lärarna... Fanns inte mycket att säga till om, sen fick jag en knuff haha, så jag flög in kaklet med armbågen före, så fick mig ett litet sår där mohahah!..

I bilen påvägen hem så vare väll mest tröttmössor, förutom guran, han var uppe med tuppen!!...
*Godmorgon pojken*..

Nu sitter jag och pluggar i mörkret, har precis myst med Emma Linnea Holmqvist.
Och när jag säger pluggar så äre naturligtvis det där äckliga körkortet... Usch, fy och fan!.

Men som sagt, så äre juh dags att köpa sig en riktig bil snart, då min blivande ANS blir en vinterpulka och som jag har förstått det så har hon dödslängtan, så vi får se hur vintern slutar för den gamle riddarn!!

Och den nya värstingen skall nog förmodligen bli en EVO 5a, så jag kan räsa runt i skogarna med 4x4 och släppa på..
Högerstyrt och skitvasst, underbarare kan det inte bli alltså! Inredning på evo5an! MMMM! NJUUUUT!-




PS. Jag har fått reda på att min fader av moderjord sitter och läser denna blogg också, det var väll spontant och mysigt hehe! PUSS PAPPA! DS.

Klappa pung
Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0