gamers division!

Yo, jävla blådårar!
Idag har jag schtekt till det ordentligt typ..
Letat bilnycklar och kollat rulle, som jag måste se om ikväll igen!
Kaneljimpa drog hem och Emma Holmqvist kom hit, så
nu kom jag precis upp hade en skojjig väntetid på maten som stog i mikron.
Har fått reda på att det är min hårddisk som har brustit på min dator,
så fanemej så behövs det ny sån också, goddamnit Leroy!.


Nu ska jag steka in på wow och chitchata lite bah på denna Dr.R - Unk dator.
Imorgon äre skola btw, jag har religion, undrar fortfarande vad det är för jävla
spåkärring vi har där alltså. Har ej träffat henne ennu!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej älskling, vád fint du skriver!

jAG Älskar dig, kom nu så ska du få se...

HEHEH <3-<3-<3

2008-11-03 @ 00:31:51
URL: http://bodymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0