gaspgasp!

Tjenixen bloggen haha!

Idag har jag tusan i mig slitit.. Jag gick upp efter bara ett fåtal timmars sömn, och stekte på mig lite kläder.
Pilsnerkungen körde ner mig till skolan, och så hade vi håltimma, grats grats, jag hade alltså kunnat slagga ett par timmar till, men iallefall, vi satte oss och degade, sen tog vi bilen och drog till vikningen, ÄGGBURGARE 150G är allt jag säger om denna lunch!.. Sen vart jag inte mätt, eftersom jag är så fasligt stor haha!..

Iallefall, sen vare gymnastik, WIHI! Mitt bästa ämne, hell no!. Jag som knappt orkar röra mig ner till köket så ska jag ut och ruscha på en jävla plan ;>. Men iallefall, det var Volleyboll, och jag kan säga att vi vann med stjärt noll!
Skämt och sido, men vi stekte upp dom må jag säga.. Jag och Pilsnerkungen rockade på fronten bah!..
Sen gick jag hem och somnade, vaknade av att Emma och Mirah stog och tittade på mig som om jag vore någon ifrån en annan planet.

Emma och jag lag oss sen och bah chillade, nu är kl bara 21:00 och jag är tvärdöd typ.
Ska väll lägga mig strax och somna in djupt!
HIITTADE mina nycklar också, kan000n! Så Pilsnerkungen åker ANS för tillfället..

Godnatt mina kära bloggläsare vi pussas mer imorrn TJO!

PS. Älskar EMMA DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0