Nattetid, och kvällsprogram, med ekot och hasselbackspotatis!

Hejsan alla knoddar!

Nu skrev jag en såndär häftig tid igen, 03:03.. Visst fasiken är jag ball, men som sagt så lär den inte bli 03:03 när jag PUBLICERAR detta inlägg hehe, jag har kommit fram till att jag ska bli nästa års bloggvinnare, Kissie kissa ner dig, Blondinbella dunsta, här är det jag som skall ta pris hehe!..

Jag har uppmätt att jag har fått lite mera läsare vilket jag tror kan bli en bra framgång för min blogg, jag gillar er mina små KISAR !HEHEHHE!.. Iallefall, jag har bokat en uppkörningstid och uppskrivningstid idag, det blir skrivning när jag fyller år, dvs Tisdagen den 2ndra december, och uppkörning den 9nde december, det vill säga en ONSDAG, så det blir väll en bra dag om jag lyckas, då skall jag skjutsa pilsnerkungen runt alla krogar för det är juh lill-lördag, så jag får njuta lite utav ANS och det kära vintervädret som inte har kommit..

Jag är mycket imponerad utav min prestation på pluggandet, jag har gjort ett evigt pluggande tycker jag.. Vad tycker ni? det kan inte ni veta iof, men vad tror ni om ni får gissa på richterskalan?...

Imorgon skall jag och Emil Von Jansson, även kallad MajorJansson boka gillinge tillsammans, vi skall alltså sladda runt i samma bil, som är en gammal ful Audi a3, pinsamt med skojjigt.. Det kommer nog gå bra för mestadels, om inte Major-Jansson får allt för mycket tantstopp..

Idag har jag ätit på McDonalds, inte bra för kroppen min kära skrivare, nej faktiskt inte, ni kan juh faktiskt läsa om mina matvanor någon annan dag, men iaf jag åt en Big Mac, och en Cheeseburgare, och sist men fan inte minst, en McFeast (fist)..

Hoppas ni fortsätter att kommentera jag blir så glaaaaad utav alla kommentarer det värmer i hela hjärtat tror jag det är!..
Någonstans värmer det iallefall, hehehe! Men som sagt, jag är nog bäst utav alla på denna planet så jag tänker avsluta detta med en liten fras som jag kommer på spontant sådär..

Jag skall utföra en process som vi här på Jonssons blogg har kommit fram till..
Jag är sponsrad utav läkare ifrån det högsta kvarter man kan komma, och dom har tagit fram information om frukostkost.. Interresant? det är bara förordet, FÖRVÅLLANDE är efternamnet, jag tycker att det var spännande så jag skakade i tårna när jag fick höra i telefon vad Mr Markström hade att berätta..

En bra morgonkost ska starta som visats..

Ett glas fibermjölk..
En hårdmacka med smör och en gurka..
En tallrik fil, och lite kuddar sånnadär havrefras!
Ett ägg med tillhörande Kaviar..
Två vitaminkost's föreläggande förvissad medecine, går att få tag på om du känner rätt läkare!
Och en starkpilsner så du orkar med jobbdagen..

Så bra, den metoden skall vi börja köra på mina små fnittriga läsare..

Puss och kram mina små damjagare, vi syns någon annan kväll kanske..

PS. Pilsnerkungen sitter hemma hos Fredrik Slapp och dricker öl idag igen, guuuuud så onödigt.... Fyskäms DS.

Ha det bra,
säckhoppning är bra!


Kommentarer
Postat av: *Hemlig beundrare*

Ååå anton du är så himla bra <3

2008-11-09 @ 12:10:37
Postat av: Flippaan

"Hemlig beundrare" tjomayn pilsnerkuuung!

2008-11-09 @ 13:55:10
Postat av: Major Jenssen

Major Jansson åker alltid på Kstopp :( får traina upp mina sk1llz tills dess, runk lasse får teacha mig alltså! DS ncc och dasspapper mycket fint inlägg =D

2008-11-09 @ 15:32:53
Postat av: sergeant oboa

en starkbock på maten gör en god man vaken

och sen gärna en film så man kan slita i en stor slapp stake//



2008-11-10 @ 20:04:01
URL: http://Brazzersnetwork.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0