offline, offline och fanemejoffline!

Tjenare alla små hamsterrockare.

Jag har varit offline toklänge nu, min dator har som sagt fuckat upp sig, och ja jag vet inte vad jag har gjort, eller??


Jag har iallefall pillat lite hamster, och lite bil och tittat lite hockey, legat lite sjuk, varit lite i skolan, tittat på ett par filmer, spelat lite datorspel, tränat på lite körkortsfrågor, kört lite bil på gillinge, tagit det lite lugnt, snytit mig lite granna kanske, umgåts, pratat, skrikit, gråtit, hostat, borstat tänderna, rakat min musche, vart med bärskungen, åkt en mercedes, vart med älsklignsemmaholmqvist, pratat i telen, suttit i min stol, druckit cola.. Jajävlar vad jag har gjort saker hörrni..

Idag har vi vart på LV3 nästa hela dagen, och sladdat sladdat och sladdat, lite mer sladdat.. Sen kom polisen då juh!.
Det har varit en underhållande kväll sen gick Joels gasweir av, och vi fick ta fårrden hem, nu knäckte pilsnerkungen precis en bura, och slappnar av i min säng, SES! TJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0