Rösmatta med kanonskick säljes till underlägsna höstmånar.

Hallå hallå!

Gud i skapelsen så länge sen det var jag slängde upp ett blogg inlägg, jag menar vad har jag gjort under denna tid? jo det ska jag allt slänga upp här nu på en gång.

Jag har:

ätit mackor
solat
spelat biljard
sparkat lite fotboll
åkt kälke
spelat krocket
jobbat på ett bryggeri
spelat datorspel
varit med Emma
varit med Familj
varit med Pilsnerkung
varit med Emil
kelat med Dosa
varit på toa med Ture
sjungit
duschat
vart i våran huvudstad
vart i finsta
badat bastu
kissat på ett badkar
ätit kattmat
burit kattsand till irak
spelat badminton med min farfar
spelat tennis med Björn Börg
tittat på two och en halv människa
och sålt loss en möbelhärva ifrån IKEA.

TACK OCH HEJ!


Kommentarer
Postat av: <3

2008-11-16 @ 00:54:21
Postat av: Anonym

kommer det inget mer????

2008-11-19 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0