Söndagsbus med musochkrut!

Tjenare alla muslimpoppare..

Jag är skitmätt och dödsfull i magen.. Jag pluggar på som en jävla röv och jag ska klara skiten jag SKA klara det om jag så ska sparka upp ett dasspapper i röset på VV ledarn.. Jag har sagt till mig själv att jag är coolmanboy_93 om jag klarar det så jag ska fanemej se till och göra det...


Nu har jag städat hela mitt rum, flyttat sängen, och kopplat in högtalare.. "Jag ser en syn så underbar" sjunger lite bara, kan nog inte sjunga mer en så, för då blir det bråk på bloggen hihihihi!!..

Det blev fläskfilé med potatisgratäng MMMMUUUUMS! det var skitgott!!, har nog aldrig ätit så mycket som jag gjorde idag.. Men det är något sjukt med min "lilla" kropp, jag äter som en hyjena, men jag får inte upp det.. Jag blir aldrig tjock, eller större, jag behöver fett så jag kan bygga något på det.. Men men, ynkliga kilon stannar kvar, men det kommer väll sen typ vid 25 års åldern så smäller allt till bah så ser man ut som Jeppe Karlsson sen hahaha..

Nu ska jag chilla ett tag, jag skriver ett inlägg senare ikväll...

"Sluta anton, jag vill inte"
"Hej christoffer"

haha, salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0