krigarn i halmen!

Tjosan jävla dårar som läser här:)

Nu har jag varit vaken en timma, och spelat framför dumburken.
älsklingsemma ska tyvärr åka hem idag, till sin syster. Jag och kanelkompisen Guran
ska förbi Sebbe och hälselera på litegranna, sen skall dom begé sig iväg upp mot
snittsbergs och svinga en bägare. Haha, synd synd att man inte fyller 18 förrens
om 4 veckor. Jag har duschat kroppen och snoppen  precis och  nu ska jag äta frukost/middag.

För att showa pressarn i mig!

The game!
Tuddelu!

/Anton

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjärtat, uppdatera då latis :)

2008-10-31 @ 19:59:00
URL: http://bodymellis.blogg.se/
Postat av: Herman är roflad till döden

Stekarmössan is on!

2008-11-02 @ 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0