Välkommen till min nya blogg!

Jatjenare!

Jag får la börja med en såkallad blogg jag också då!
Idag har jag vaknat jättesent och tittat ut genom fönstret och bara sätt regn..
Regn regn och åter igen regn, Emma har varit inne i våran huvudstadliga by Stockholm,
och shoppat kläder.. Det blev en sjujävla fest må jag säga. Hon kom hem med ett helt lager hehehe.

B.la en schal till mig och parfym underbart!..

Vad har jag gjort då? JO! jag har slitit mig i kanelstocken tillsammans med Guran, och rullat skinnsäck.
Bara spelat all day long, en underbar dag består endast utav lite coca cola och wow.

Well, nu ska jag och älskemma och kanelkompisen Guran slänga oss i min stora säng..
Får se vad som sker under natten, kanske jag kan berätta något skojjsigt imorgonbitti..

PS. Jag är en jävla påsrullare asså DS.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jora, duktigt pojke! du lär dig sakta men säkert om det här med bloggar!



Älskar dig!

2008-10-31 @ 05:41:56
URL: http://bodymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0