ASD

Alltså jag är tuff, nu har jag inte bloggat på jättelänge, bara för att jag är grym, jag är mållöst bra.. Alla älskar mig, visst?.. Men du Fröken Pedersen, du borde faktiskt ta och nypa tag i dina jävla berg och dalbanekänslor som du dillar om, du vet själv att du kommer ångra dig.

Jag ångrar mig ofta, jag ångrade mig idag t.ex när jag gick upp för trappan och glömde colan i köket, då ångrade jag mig att jag inte tog den på en gång, det var minst 20 steg extra.. Men sånt är livet, ta ett felsteg och du ångrar dig.

Nu sitter jag och spelar stepmania för det var ungefär lika längesen som jag bloggade..
Klockan är 13:13 jag har alltid tuffa tider..

ALLA ÄLSKAR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0